loading...
سرطان
رامین قاسمی بازدید : 201 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سن مناسب ازدواج از دیدگاه روان شناسی در فاصله 21 تا 28 سالگی است. در این محدوده سنی فرد باید آمادگی های لازم را برای جست وجوی همراه زندگی خود و قبول مسئولیت در قالب ازدواج پیدا کند. این سطح از بلوغ معمولا با بلوغ فکری و آمادگی های لازم برای تامین امکانات زندگی و عقل معاش نیز همراه است و فرد را برای پذیرش عاقلانه و مسئولانه همسر مناسب آماده می کند.

رامین قاسمی بازدید : 185 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

رابطه نامشروع خانم معلم ۲۴ ساله با شاگردان پسر+عکس

به گزارش اول نیوز به نقل از دیلی میل،معلم ریاضی دبیرستان پس از فرستادن عکسهای برهنه خود برای ۴ دانش آموزش آنان را اغفال و اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها کرده است.

رامین قاسمی بازدید : 205 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پایان بارداری، آن روزهای آخر، آن هفته‌های ۳۸ و ۳۹ و ۴۰ مثل یک رویای دور از دسترس می‌مانند. آدم نمی‌داند آن آخرها اوضاعش چطوری خواهد بود، اما آن‌هایی که در هفته‌های آخرند متوجه می‌شوند که تغییرات آن قدر تدریجی بوده است که به همه چیز عادت کرده‌اند. خوابیدن سخت و بریده، عضلات دردناک، شکم بزرگ، راه رفتن با پاهای باز، لگدهای توی قفسه سینه، نفس‌نفس‌ها و از همه مهم‌تر سوال «پس کی به دنیا میاد؟» عادی شده‌اند و روزهای پیش از بارداری تبدیل به خاطرات دور شده‌اند.

رامین قاسمی بازدید : 187 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

به گزارش پارسیان فان به نقل از پایگاه خبری هلث دی نیوز آمریکا، چند نمونه از داروهای فشارخون بالا از جمله ادالات ، نیفیدیاک و کوردیپین، خطر ابتلا به سرطان لب را در سفیدپوستان افزایش می دهند زیرا این داروها میزان حساسیت به اثر تخریبی نور خورشید را زیاد می کنند.

رامین قاسمی بازدید : 343 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گیاه اسطوخودوس

 

گیاه لاوندر یا اسطوخودوس یکی از خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند. این گیاه علاوه بر آنکه به عنوان یک گیاه دارویی پرخاصیت در طب سنتی کشورمان و طب سنتی کشورهای چین و هند مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک خوراکی مفید در سبد غذایی بسیاری از خانواده های آسیایی و اروپایی وجود دارد.

رامین قاسمی بازدید : 515 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یكی از بدترین دردهایی كه بعد از درد زایمان یا به دلیل سنگ كلیه هر فردی ممكن است تجربه كند، دردهای ناشی از شكستگی استخوان‌ها در هر جای بدن است. این اتفاق معمولا بعد از سقوط رخ می‌دهد، ولی خیلی از ما ممكن است نفهمیم بعد از سقوط كردن، دچار شكستگی استخوان شده‌ایم.

رامین قاسمی بازدید : 268 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

سردرد میگرنی شامل دو دسته اصلی است:

1- سردرد بدون علائم عصبی (بدون اورا)

2- سردرد با علائم عصبی (با اورا) در 20 درصد موارد سردرد میگرنی با علائم عصبی به‌نام اورا همراه است که به آن میگرن با اورا می‌گویند. علائم عصبی (اورا) چشمی شامل اختلال بینایی به‌صورت رویت فلاش، لکه‌های نورانی، خطوط زیگ‌زاگ و تغییر در قدرت بینایی به‌صورت لکه در وسط میدان بینایی و اختلال دید یک نیمه میدان بینایی است. بی‌حسی و کرختی انگشتان، لب و صورت و گاهی فلج موقت اندام نیز جزو علائم عصبی (اورا) قبل از سر درد است. این علائم 20 دقیقه طول می‌کشد و پس از اتمام این علائم سردرد بیماران شروع می‌شود.

رامین قاسمی بازدید : 304 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سؤال جالب اینجاست چه اتفاقی برای كودكان می‌افتد که ‌آنها 5 دقیقه پیش دشمن بودند و در حال حاضر باز هم  با هم بازی می‌كنند؟ جواب این سؤال ساده است. آنها شادی را به جای برقراری عدالت انتخاب می‌كنند. آنها لحظه‌شان را می‌بینند و سعی می‌كنند  از بازی‌شان لذت ببرند. بزرگ‌ترین مشكلات ما هم اگر تنها مانند كودكان رفتار كنیم،‌ حل می‌شوند. البته زندگی زناشویی همیشه به  سادگی بازی‌های كودكانه نیست اما همیشه یكسری نكات كلی و البته ساده برای مقابله با مشكلات زندگی وجود دارد. با رعایت این10 نكته با تنش‌های زندگی‌تان خداحافظی كنید.

رامین قاسمی بازدید : 183 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آب و گوارش: یکی از این باورهای نادرست می‌گوید آب سرد می‌تواند روغن غذا را در پوشش سخت درون دستگاه گوارشتان جامد کند. این هیچ پشتوانه علمی ندارد.نوشین بلافاصله آب بعد از غذا معمولاً به هضم غذا کمک می‌کند. آب و سایر مایعات به شکستن غذاهای جامد کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید گوارشتان را تقویت کنید، سوپ و سایر غذاهای آبکی مثل سبزیجات و میوه‌ها را انتخاب کنید.

رامین قاسمی بازدید : 281 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

ویتامین E یکی از ویتامین های محلول در چربی است. دلیل اهمیت این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد که عبارتست از کاهش عوامل شیمیایی مخربی که در اثر استرس های فیزیولوژیکی و محیطی در بدن به وجود می آیند. روغن های گیاهی، مغزها و جوانه گندم از منابع غذایی ویتامین E به شمار می روند.

رامین قاسمی بازدید : 226 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

در فصل بهار کم کم آدم ها رو می آورند به پوشیدن صندل. معمولا بهتر است صندل را با جوراب نپوشید، اما اگر هم محیط اقتضا نمی کند بدون جوراب در آنجا حاضر شوید بهتر است کفش های کتانی و اسپرت دیگر را برای این فصل انتخاب کنید. بهار فصل خوبی برای پوشیدن کفش های رنگ روشن مثل انواع کفش های ورزشی و اسپرت است. این فرصت را از دست ندهید.

رامین قاسمی بازدید : 189 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

استفاده انسان از میوه درخت پسته به دلیل طعم لذیذ آن است و پیشینه باستانی درخت پسته مربوط به سابقه بهره‌مندی انسان از میوه این درخت است.

زکریای‌رازی یکی از بزرگترین پزشکان دنیا در یکی از تألیفات خود به معرفی پسته و خواص آن پرداخته است و نوشته که پسته گرم، قابض و دارای عطری است که برای معده سازگار و برای کبد هم مفید است به شرطی که کبد التهاب نداشته باشد، پسته در دهان و حلق تولید جوش‌هایی می‌کند که برای رفع آن باید با گلاب غرغره کرد، گرمی پسته را می‌توان با سکنجبین و رب میوه‌ها جبران کرد.

رامین قاسمی بازدید : 207 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

کمبود وزن شدید می‌تواند روی رشد جنین اثر داشته باشد چون جنین تمام انرژی و مواد معدنی خودش را از طریق جفت با صرف انرژی مادر کسب می‌کند. ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم در بارداری خانمی وزنش کم شود. مثلا در کشورهای آفریقایی به دلیل سؤتغذیه و لاغری بیش از حد مادر، جنین هم دچار سوءتغذیه و کاهش رشد داخل رحمی می‌شود.

رامین قاسمی بازدید : 270 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عرشیا اسفندیاری

 

لجبازی چیست؟ کدام رفتار در کودکم طبیعی است و کدام لجبازی است؟ چگونه با او رفتار کنم؟

در بسیاری از موارد، والدین فکر می کنند بچه ی سه یا چهار ساله شان، با آنها لجبازی می کند. در حالی که آن کار به ظاهر لجبازانه به این دلیل از بچه سر زده است که نمی تواند صحبت کند یا درباره ی چیزی که می خواهد، توضیح دهد. کودکان به این دلیل که یا توانایی گفتاری ندارند یا در این توانایی مهارت لازم را کسب نکرده اند، برای رساندن منظورشان، اشیا را به اطراف پرت یا روی یک حرکت یا حرف شان، پافشاری می کنند. به خصوص در سن دو تا چهار سالگی که بچه ها در این سن و سال تمایل دارند همه چیز را برای خودشان داشته باشند.

رامین قاسمی بازدید : 215 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

اگرچه گاهی اوقات نفخ در اثر شکل‌گیری یک تومور، ابتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر، انسداد و یا سایرعلایم مهمی که اعضای گوارشی را تحت تاثیر قرار می‌دهند، بروز می‌کند، اما به گفته متخصصان، شایع ترین دلایل بروز نفخ عبارتند از خوردن بیش از اندازه غذا، بلعیدن هوا به ویژه به هنگام غذا خوردن، یبوست، عدم تحمل قند لاکتوز و یا آلرژی غذایی.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 11,066
  • بازدید کلی : 115,269
  • کدهای اختصاصی